Friday, July 22, 2011

Semua Nak Berahsia!!!

Assalamualaikum wbt and hello semua...

Aku nak post entry yang pendek je. Post kali ni memang aku nak cakap sikit. Perkara yang aku tak suka!! Tak kisah la sape yang bace post ni. Yang penting aku nak bagi tahu benda yang aku tak suke.


Aku tak suka bila orang cakap separuh-separuh, lepas tu bila tanya balik, die cakap rahsia!!! Bengang gila aku dengan orang macam ni. Kalau dah nak berahsia, tak payah lah nak cerita. Ni cerita separuh-separuh.

Memang sejak kebelakangan ni, ramai betul orang nak berahsia dengan aku. Kalau yang nak berahsia dengan aku ntah sesape memang aku tak amik port pun. Lantak la die orang nak berahsia dengan aku. Aku akan kisah bila orang yang agak rapat pun nak berahsia.

Perangai aku pulak, aku suka bercerita, selagi aku boleh bercerita, aku akan cerita la. Die orang tak tanya pun, aku akan cerita. See? nampak macam aku ni terhegeh-hegeh tak? Kadang-kadang sedeh gak. Lagi-lagi kalau aku tanya, die orang balas, RAHSIA, tak boleh tau. Yes, aku faham, setiap orang ada privacy and i respect that.

Satu lagi korang perlu tau, aku tak judges korang based on past background history korang. Aku terima korang seadanya. And korang pun sama la ye.

Ok, Habis, adios, salam. T_____T

No comments:

Post a Comment

I LUV ISLAM

iluvislam

About This Blog

free counters