Sunday, July 31, 2011

Percayalah

Assalamualaikum wbt. Sihat tak semua, maksud aku, pembaca yang sudi menjengah ke blog picisan aku ni. Harap-harapnye semua dalam keadaan sihat walafiat la hendaknye.

Kelas pun dah bermula. Cuti yang ciput pun dah habis. Memang kene percaya lah yang aku ni sudah berada di bumi india ini untuk terus kan perjuangan. Harap perjuangan yang di redhai oleh Nya.

Walaupun keputusan peperiksaan tahun 3 masih belum keluar, kelas tahun 4 sudah berjalan seperti biasa. Ya. kelas sudah pun bermula. Ini lah India. Realiti. Sekiranya keputusan keluar, and dengan izin Allah, gagal, maka, anda hanya berhenti datang ke kelas. Dan sekiranya lepas, pergi ke kelas la anda seperti biasa. Tolong doakan ye harap aku lulus, cukup makan pun jadilah, asalkan dapat naik ke tahun 4. Insya'Allah.

Jadual Tahun 4 BDCH


percayalah, inilah jadual kite orang, senin sampai sabtu, 8 pagi sampai 4.30.

So bila dah semua balik dari bercuti, banyak lah cerita yang nak di ceritakan kan kan. Bila kelas cancel or lecterer lambat masuk, memang di isi kan dengan perkongsian cerita dan perbincangan. haha jangan silap, bukan pasal pelajaran tau, pasal ehwal semasa. Lebih-lebih lagi yang panas-panas gitu haha

Bila cerita punya cerita, keluar lah topic kawin tunang semua. Mana tak nya, cuti yang diberikan telah di ambil kesempatan oleh pelajar yang advanced umtuk mendirikan rumah tangga and bertunang. Ramai jugak yang sok sek pasal isu tunang. Mana tak nya, mereka ini telah bertunang secara senyap-senyap. Tup tup je dah tunang. Aku tahu sebab yang bertunang tu hosmate aku. Kalau aku tak tahu, memang runtuh lah rumah ini aku kerjakan haha

Lepas tu, ada yang sound aku. Die orang cakap kalau aku tunang senyap-senyap memang habis aku di kerjakan. Aku pun dengan selamba nya cakap yang aku confirm lambat lagi akan bertunang. Memang jauh lagi perjalanan ni. Pulak tu aku ni masih single. Dengan sapa pulak aku nak bertunang kan.

Lepas tu ada pulak suara yang tak caya aku ni masih single sebab die orang cakap aku selalu post status yang jiwang kat mukabuku. See? hari tu aku dah warning awal-awal dah kat mukabuku. Aku ada post yang bagi tahu yang semua post jiwang itu di tujukan kepada kawan-kawan lelaki. Bukan kepada perempuan ye. Tak pun, aku rasa ayat tu best. So, aku post la kat status aku huhu


So, disini saya ingin membuat pengakuan berani mati, bahawasanya, I STILL SINGLE. haha. Kalau ada yang berkenan, boleh lah luahkan kat email, mana lah tau boleh di konsiderkan haha

Ok, habis, adios salam.

No comments:

Post a Comment

I LUV ISLAM

iluvislam

About This Blog

free counters