Sunday, July 24, 2011

Detik-detik Akhir

Assalamualaikum wbt..

Terima kasih semua. Sungguh aku hargai kalian. Aku sungguh beruntung kerana masih diberi peluang untuk berjumpa, mengenali kalian. Ya, anda semua. Terima kasih yang membuatkan cuti aku bermakna. Pendek tapi penuh dengan manis semanis madu (",).

Terima Kasih kepada:

1. En Rosnin sekeluarga (Rasydan)- diatas layanan dan pengangkutan dari LCCT ke Johor. Tidak lupa penginapan yang diberikan ketika saya datang bertandang ke rumah.

2. Zulhilmi dan keluarga- diatas penginapan, pengangkutan yang diberikan ketika aku berkunjung ke melaka.

3. En Che Azmi sekeluarga (Azim)- juga yang sudi menerima saya sebagai tetamu. Layanan yang diberikan di akhiri dengan jutaan terima kasih.

4. Penganjur Program Tautan Ukhuwwah 2011.

5. Moksu Ayang sekeluarga.

6. Last but not least, My Lovely Family.

Segala jasamu akan ku kenang hehe Insya'Allah berjumpa lagi kita di akan datang, berjumpa dan berpisah kerana Allah.

Jumpa Lagi Malaysia, Insya'Allah lagi setahun.

Ok, habis, adios, salam.

Nota:
1.Kirim salam dengan lafaz Assalamualaikum kepada keluarga anda jika anda membaca post ini.
2. Doakan kejayaan saya dan rakan perjuangan.

No comments:

Post a Comment

I LUV ISLAM

iluvislam

About This Blog

free counters