Friday, July 15, 2011

Sangat Banyak

Assalamualaikum...

Apa yang sangat banyak ni? haih..ntah pape la ko ni fikri haha. Sebenarnye sangat banyak aku nak tulis kat sini, sangat banyak cerita yang aku nak kongsikan, sangat banyak rasa yang aku sedang pendamkan dan sangat banyak luahan yang aku ingin terjemahkan.

Tapi, sangat banyak juga masa yag aku perlukan untuk menulis. Bila masa yang banyak diperlukan, aku jadi malas, malas tahap gaban. haih, nanti sedikit masa lagi, akan aku coretkan . Sedikit demi sedikit, biar apa yag ingin aku sampai akan terlaksana.

Cuti yang sedikit ini akan aku simpulkan di entri akan datang. Cuti yang ciput, 2 minggu, cukup? ahhh...kalau bagi 2 tahun pun masih tak cukup. Syukur pada cuti yag diberikan walau kadag kala hati dan ulut bersatu memaki nista. Apa yang aku dapat? dosa!!! itu sudah pasti.. Semoga aku diberi kemaafan dari Yang Maha Agung.

Ok, Habis, Bye Adios, Salam.

nota:
1. update yang pertama dibulan 7 walaupun sudah setengah bulan.
2. ihsan internet dirumah azim, dapat aku updat seketika. Tidak lupa dirumah sahabat aku yang lain, dapat juga aku on9 seketika.
3. bermalam di rumah azim untuk ke program tautan ukhwah di bukit nur uggul, sepang.

No comments:

Post a Comment

I LUV ISLAM

iluvislam

About This Blog

free counters