Thursday, July 21, 2011

My Famous Friends 0

Assalamualaikum wbt semua. Kali ini aku nak bercerita sikit pasal kawan-kawan aku. Kawan-kawan yang aku gelar mereka rakan, teman, dan sahabat. Mereka adalah salah satu yang sangat penting dalam hidup aku. Ofcoz la family comes first. Tapi kekadang mereka yang aku dahulukan dalam satu-satu hal.


Setiap satu entry 'My Famous Friends' aku akan cerita pasal rakan aku yang sangat penting dalam hidup aku. Mungkin mereka pernah jadi sejarah hidup atau mungkin mereka adalah orang di sekeliling aku sekarang ini. Tak adalah aku bagitau nama mereka dalam entry tersebut. Aku hanya bercerita. Mungkin anda dan mungkin tidak.

Aku akan cerita di entry yang mendatang. Mungkin malam ni satu entry akan aku publish. Mungkin, kalau aku rajin la haha.

Keep reading, i might be write about YOU

Ok, Adios, salam.





No comments:

Post a Comment

I LUV ISLAM

iluvislam

About This Blog

free counters