Saturday, September 3, 2011

Belum terlambat lagi kan??

Assalamualaikum wbt. Selamat hari raya. maaf zahir dan batin hehe apa la aku ni kan, dah nak masuk 5 syawal dah, baru nak buat entri pasal raya haha.

Eh, tak apa lah kan, raya kan sebulan, kalau orang Malaysia, raya sebulan setengah. Bila-bila pun boleh wish kan hehe cuma feel raya tu dah hilang bila kita wish lambat-lambat kan.

Masuk tahun ni, dah kali ke 3 aku beraya di perantauan. Memang setiap tahun la, aku raya lambat sehari sebab kat tempat aku, pose start lambat sehari, so raya pun kene lambat sehari kan. Orang kat Malaysia dah meriah sambut kedatangan syawal, kita orang kat sini masih bangun sahur nak berpuasa.

Puasa tahun ni yang paling best aku rasa sebab aku tak miss walau sehari untuk bersahur!! Rasa macam seronok je bangun pagi-pagi pastu makan. Lepas sembahyang subuh, wajib lah tidur balik haha bila sedar-sedar je dah lambat nak ke kelas. Boleh dikatakan aku lambat 5 min setiap hari untuk kekelas haha

Di kesempatan ini aku nak memohon ampun dan maaf kepada semua yang membaca blog ini. Mintak maaf kalau terasa hati dengan penulisan yang kadang-kadang sedikit menyindir. Halalkan ilmu yang dikongsi.
Semoga segala amala yang kita lakukan sepanjang bulan Ramadhan yang lalu di terima oleh Allah swt. Amiinn..Semoga kita di beri peluang berkali-kali lagi untuk menemui Ramadhan yang akan datang.



SELAMAT HARI RAYA.
MAAF ZAHIR DAN BATIN


Di sini aku nak kongsi sikit sambutan hari raya di Davangere. Sederhana tapi meriah. Rata-rata memberi feedbacks yang agak memberangsang kan hehe 

ambil feel raya dengan main mercun haha 

 merewang

 rewang lagi

 dan lagi

 dan lagi

 sembahyang raya

 lagi di masjid

 bakar sate

 lagi

 memantau haha

 mengemas tempat makanan dihidangkan

ketika menjamu selera

 bersama junior 2011/2012

 makan

 Dental batch 2008/2009

 lagi

 dan lagi

 lagi lagi

nomnomnom

 sate

Ok, bye, salam

No comments:

Post a Comment

I LUV ISLAM

iluvislam

About This Blog

free counters