Sunday, April 24, 2011

Pemalas Tahap Gaban

Assalamualikum semua, tak tahu la siapa semua tu, update blog pun malas, tak ada pembaca agaknya blog ciput ni haha

Tak tahu kenapa aku malas gila nak update blog ni, hangat-hangat tahi ayam je aku ni, awal-awal semangat, lepas tu setahun menghilang, lepas dapat semangat semula, cuma bertahan sebulan je, lepas tu memang malas gileeerrr tahap gaban nak update blog ciput ni..haih....tu yang 5 bulan tak update langsung.

Walaupun aku tak update blog ciput ni, tapi aku still buka setiap hari, mana lah tau ada secret admire kan haha fuhh memg perasan habis.

Perkara wajib aku chek setiap hari adalah blog kembar 3 ni, memang setiap hari aku chek, kadang-kadang sampai 3 kali sehari, bila baca en3 terbaru pasal kembar 3 ni rasa seronok, tak tahu kenapa, rasa dapat kepuasan haha...kadang-kadang boleh berangan mat jenin sekali sekejap.

Okey, aku dapat semangat baru, nak update blog, bukan setiap hari, paling kurang sekali seminggu..boleh macam tu? adeyh haha...

Banyak juga aku nak cerita pasal My 3rd Year Life Of Dental Student ni, penuh dengan kontroversi And gossip jeng jeng jeng haha

Ok, Adios.

No comments:

Post a Comment

I LUV ISLAM

iluvislam

About This Blog

free counters